Logo tegemine - juhend alates ideest kuni teostuseni
Visuaalne
identiteet
Visuaalse identiteedi (CVI ehk Corporate Visual Identity) loomine aitab ettevõttel luua tugeva ja meeldejääva brändi kujunduse, mis väljendab firma väärtusi ja eristab konkurentidest ning kõnetab sihtrühma,
1
Brändi identiteedi mõistmine
Me loome teie brändi visuaalse identiteedi, alustades põhjalikust analüüsist. Uurime teie väärtusi, eesmärke, sihtrühma ja konkurente, et luua visuaalne keel, mis kõnetab teie kliente ja peegeldab teie ettevõtte olemust.
2
Logo disainimine
Logo on tihti brändi kõige äratuntavam element. Selle loomise protsess hõlmab ideede genereerimist, eskiiside loomist ja kontseptsioonide arendamist, mis tõlgendavad brändi essentsi lihtsas, kuid mõjusas visuaalses vormis. Lõplik disain valitakse, arvestades, kuidas logo toimib erinevates rakendustes ja suurustes, tagades selle paindlikkuse ja skaleeritavuse.
3
Värvi ja tüpograafia valik
Värvidel ja kirjatüüpidel on võime mõjutada taju ja emotsioone. Visuaalse identiteedi loomisel valime hoolikalt värviskeemi ja tüpograafia, mis toetavad brändi isikupära ja suhtlusstiili. Värvide valikul on oluline pöörata tähelepanu kultuurilistele tõlgendustele ja seostele, samas kui kirjatüübi valikul valida neid nende loetavuse ja esteetilise sobivuse alusel.
4
Järjepidevuse tagamine
Ühtne visuaalne identiteet kõigis kanalites on oluline, et tugevdada brändi usaldusväärsust ja professionaalsust. Disainimeeskond töötab välja juhised, mis määratlevad, kuidas logo, värvid ja kirjatüübid tuleks rakendada erinevates meediumites ja materjalides. See hõlmab kõike alates veebisaidist ja sotsiaalmeedia profiilidest kuni trükisteni, tagades, et brändi kuvand on järjepidev ja meeldejääv