top of page

Visuaalne
identiteet

Visuaalse identiteedi (CVI ehk Corporate Visual Identity) loomine aitab ettevõttel luua tugeva ja meeldejääva brändi kujunduse, mis väljendab firma väärtusi ja eristab konkurentidest ning  kõnetab sihtrühma,

Brändi identiteedi mõistmine

Visuaalse identiteedi loomine algab põhjaliku analüüsiga ettevõtte väärtustest, eesmärkidest ja sihtrühmast. See etapp on kriitiline, et mõista, millist sõnumit ja tundeid bränd peaks edastama. Disainerid kasutavad seda informatsiooni, et luua visuaalne keel, mis resoneerib sihtrühmaga ja peegeldab ettevõtte iseloomu.

2

Logo disainimine

Logo on tihti brändi kõige äratuntavam element. Selle loomise protsess hõlmab ideede genereerimist, eskiiside loomist ja kontseptsioonide arendamist, mis tõlgendavad brändi essentsi lihtsas, kuid mõjusas visuaalses vormis. Lõplik disain valitakse, arvestades, kuidas logo toimib erinevates rakendustes ja suurustes, tagades selle paindlikkuse ja skaleeritavuse.

3

Värvi ja tüpograafia valik

Värvidel ja kirjatüüpidel on võime mõjutada taju ja emotsioone. Visuaalse identiteedi loomisel valitakse hoolikalt värviskeem ja tüpograafia, mis toetavad brändi isikupära ja suhtlusstiili. Värvide valikul pööratakse tähelepanu kultuurilistele tõlgendustele ja seostele, samas kui kirjatüübid valitakse nende loetavuse ja esteetilise sobivuse alusel.

4

Järjepidevuse tagamine

Ühtne visuaalne identiteet kõigis kanalites on oluline, et tugevdada brändi usaldusväärsust ja professionaalsust. Disainimeeskond töötab välja juhised, mis määratlevad, kuidas logo, värvid ja kirjatüübid tuleks rakendada erinevates meediumites ja materjalides. See hõlmab kõike alates veebisaidist ja sotsiaalmeedia profiilidest kuni trükisteni, tagades, et brändi kuvand on järjepidev ja meeldejääv

Blogi artiklid brändingu teemal

Aitame disainiga ettevõttel kasvada ja silma paista

Võta ühendust:

Jälgi meid

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
bottom of page